spring inspiration




Sitter och mixar ihop lite collage och drömmer lite, vill bara ha våren här nu så man kan få klä sig i kappa och tygskor igen.
Egentligen är det så himla mysigt väder nu med när solen ligger på snön, men Mikaela har varit bortrest i typ en dag och behöver henne redan, resten är ute på andra äventyr så hoppas jag inte är såhär rastlös resten av lovet!
Senare idag ska jag följa med sebastian som ska kolla på ett litet hus, ska jag vara ärlig är det en liten stuga som ligger ute i skogen så lite gulligt är det ju, men jag skulle nog aldrig kunna bo där haha!

Igår var det ju alla hjärtans dag, den ''firades'' såklart med sebastian, efter han kom hem från jobbet hade han köpt med sig en nalle och choklad, sedan mot middagstid tog vi oss in till uppsala där jag bjöd honom på kinamat och sedan körde vi såklart max....x2 hehe. 
 
 

Kommentera här: